GRATEFUL

New York tid: 22:04.

Endelig helg! Det er alltid like deilig, og nå er jeg halvveis i dette quarteret og det er bare seks uker til juleferie! I dag satte jeg meg på trappene på Times Square og spise lunsj, og det var veldig koselig. Times Square er jo et veldig travelt sted, men jeg liker det også veldig godt fordi det minner meg ekstra mye på at jeg faktisk er her. I New York. Og jeg elsker det.



På Demi Lovato-konserten for noen uker siden så var det veldig mye fokus på mobbing og at du er bra nok, og det fikk meg til å tenke litt. Jeg har jo selv aldri blitt mobbet, men som sikkert hver eneste person der ute også har opplevd, så er det folk som har dratt meg ned og fått meg til å føle at jeg ikke er bra nok. Jeg er så glad for at jeg kom meg opp igjen, for at jeg alltid har hatt så god støtte fra familie og venner, og for at jeg har skjønt at jeg faktisk er bra nok. Og nå, nå er jeg i New York og lever ut drømmen min. Jeg er iallefall veldig godt på vei mot drømmen min, og da må jeg bare le av de som noen gang har dratt meg ned. For jeg er her, jeg har det så bra, og jeg er så takknemlig for at jeg har muligheten til å gjøre dette. Og jeg håper du vet at du også er bra nok, og at selv om ting kanskje ikke er bra nå, så blir det bedre.

Bare noen få visdomsord fra min side, om jeg kan kalle det det. Håper alle får en veldig fin helg ♥

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg