50 THINGS I LOVE ABOUT NYC

Jeg må bare dele denne videoen med dere – den er så fantastisk og inspirerende. Jeg blir så glad av å se på den, og ikke minst blir jo listen over ting jeg vil gjøre enda lenger. Denne byen er virkelig helt fantastisk og jeg ser både spennende og helt nye ting hver dag.

Ina nevnte nettopp at jeg må ha noen bilder av meg selv her igjen snart, og det er vel forsåvidt sant, haha. Er vel på tide at jeg får frem noen antrekksbilder osv, men som jeg har sagt noen ganger før så er det litt tilvenning osv før jeg klarer å komme inn i rutiner. Så det kommer snart altså, dere må bare være litt tålmodig ♥

New York, I love you.

6 kommentarer
    1. Renie Landgraff: Skjønner veldig godt at du vil det, det er virkelig en helt fantastisk by! Alle burde dra hit minst én gang i løpet av livet hvertfall!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg