MONDAY MORNING BLISS

New York tid: 10:55.



God mandag!! ♥ Nå blir jeg vel en av de irriterende personene som faktisk liker mandager, men det er rett og slett fordi jeg har helt fri på mandager! Jeg har jo langhelg hver uke og det gjør meg veldig glad. Akkurat nå er jeg glad for at jeg har fri sånn at jeg kan prøve å komme meg litt à jour med skolen, så i dag går nok dagen til lesing og enda mer lesing. Jeg skal også få meg en tur ut, siden jeg har noen ting jeg må ordne, og jeg har godt av luft. Morgenen har vært veldig rolig, akkurat sånn jeg liker det. Jeg har spist min vanlige frokost, i min nye, gode morgenkåpe, og nå har jeg satt meg under dynen igjen for litt mer avslapping før jeg starter lesingen.

– Hva gjør dere denne mandagen?

5 kommentarer
    1. Dette ser ut som ein herleg mandagsmorgon for deg. Kjekt at du har skulefri på mandagane, men eg veit at du likevel har mykje heimearbeid å gjere. Morfar og eg hadde mange timar i hagen for å rydde opp og gjere klart til vinteren (som heldigvis let vente på seg).

    2. Malin: Hei! Jeg har en 15 tommers Macbook Pro fra tidlig 2011 🙂 Jeg elsker den, og kommer nok ikke til å gå tilbake til PC med det første 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg