SOME MORE FROM GDANSK






Her har dere noen flere bilder fra Gdansk – alle er tatt med det nye kameraet mitt. Det skal jeg vise dere i morgen, jeg er virkelig sååå fornøyd! Noen av bildene ovenfor er fra en meksikansk restaurant vi var på på lørdagen, det var SÅ god mat der! Jeg spiste kylling fajitas og jeg får vann i munnen av å se bildene og å tenke på det nå.

Denne dagen har virkelig bare forsvunnet, det har gått så fort. Nå er pakkingen for fullt i gang, det er tross alt kun én uke til jeg drar!! Det er så sykt, jeg klarer ikke forstå det. Pakkingen var litt vanskeligere enn jeg hadde trodd, for to kofferter var plutselig ikke så mye når jeg vil ha med så mye klær, vesker og sko… Hadde visst litt mer av det enn jeg trodde, så jeg får bare ofre noe av det. Jeg skal jo hjem til jul, så da får jeg heller ta med mer tilbake da.

– Hva har dere gjort i dag?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg