A WEEKEND AWAY



Noen bilder fra helgen.


Nå er det noen dager siden sist, men i helgen var jeg i Ørsta og besøkte familie, så da tok jeg meg bloggfri. Det var den siste turen dit før jeg flytter om to uker, så da ville jeg ikke bruke tid på blogging. Ovenfor har dere iallefall noen få bilder. I går feiret vi morfar sin bursdag, med mye god mat  og mye familie, så det var koselig. Jeg hadde egentlig planer om å blogge da jeg kom hjem i går kveld, men da var jeg så trøtt at jeg ikke orket noe annet enn å ligge på sofaen. Da er det bedre å starte i dag når det er mandag og en helt ny uke. Om nøyaktig to uker sitter jeg på flyet til New York og er snart fremme, tenk på det da. Merkelig.

– Hadde dere en fin helg?

3 kommentarer
    1. Fine bilder, synes alltid barn er så søte på bilder, de er så naturlige 🙂 Hørtes ut som om du har hatt en fin helg da, mye kos ^^ _Og så spennende at du skal til NY da ! Føler så mange drar dit for å studere eller ett eller annet for tiden, tydeligvis the place to be ! 😉
      Jeg har hatt en kjempe fin og innholdsrik helg :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg