BEAUTIFUL SUNDAY







I dag har jeg sett mye av det herlige Norge har å by på om sommeren, og vi har spist middag på en idyllisk liten plass et stykke unna Ørsta. Det var iallefall idyllisk der vi satt på et lite hotell ved sjøen, og det dere ser på det nest siste bildet ovenfor var utsikten vi hadde under middagen. På kjøreturen på vei tilbake stoppet vi for softis og det smakte sååå godt! Jordbærstrøssel er favoritten, og jeg ble så glad da jeg så at de hadde tatt ekstra strøssel på bunnen. Herlig ♥ Jeg kom hjem nøyaktig to minutter før 24 startet, snakker vi perfekt beregnet kjøretur eller? Nå ser jeg på en tilfeldig film som går på TV, i motsetning til omtrent resten av verden som sikkert ser på fotball nå. Resultatet får jeg jo med meg overalt på sosiale medier uansett, hehe.

Nå er jeg så motivert for å starte en ny, sprek og glad uke, denne helgen borte fra byen har virkelig gjort seg. På kjøreturen hjem i dag ble jeg så glad av å tenke på alt jeg vil få gjort neste uke. Jeg skal iallefall starte mandagen tidlig i morgen med et SMIL. Akkurat sånn det skal være.

– Hva har dere fininger gjort i dag? Flere som har utnyttet fineværet?

6 kommentarer

Siste innlegg