SOME NEW BUYS


Alt fra Cubus.


Til tross for shoppestopp frem til jeg flytter, er det fortsatt noen ting jeg kan unne meg og noen ting som er nødvendige. Bodyen koster tross alt bare 49 kr fordi den er på salg, og blomsterstrikket og neglelakken kjøpte jeg for en god stund siden, og de er heller ikke akkurat spesielt kostbare. Det står forresten “Like it’s 1992” på bodyen, og jeg kommer sikkert til å bruke den i et antrekk snart, så da kan jeg vise den på.

I går kjøpte jeg CC-kremen fra L’oréal, etter å ha sjekket ut ca. alle BB- og CC-kremer vi har. Jeg syns det er skikkelig tungt og et ork å bruke foundation på sommeren, men samtidig vil jeg fortsatt ha noe som jevner ut huden og kan gi litt liv til den. Spesielt siden jeg er så “heldig” å bare få fregner i ansiktet av solen, istedenfor farge. I tillegg har den solfaktor 20, som selvfølgelig er veldig positivt! Jeg testet den iallefall ut i dag og jeg er veldig fornøyd hittil. Apropos det, i morgen kommer det et innlegg om sminken jeg foretrekker i sommer. Jeg synes det er interessant å lese om sånt på andre blogger, så da tenkte jeg det kanskje kunne være greit å skrive et her og.


– Hva syns dere om kjøpene? Noen som har testet ut CC-kremen?

6 kommentarer
    1. Åh fine kjøp! Har lenge vurdert å teste ut CC- cream. Men venter til jeg reiser så jeg kan handle på taxfreen, hørt at den fra chanel skal være skikkelig bra! 🙂

    2. En må nesten unne seg noen småkjøp. Sitter i samme båt, må også spare frem til flytting i Septemer (!!), så er deilig å unne seg selv litt småting av og til :*
      Gjerne si i fra når det innlegget kommer, vil gjerne lese. Er egentlig for en sminke-fri sommer, men jeg er så plaget av kviser, at det til tider er nødvendig med noe som kan jevne ut huden litt, uten at det er for tyngende :*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg