SUMMER SALE


Ah, ny uke – nye muligheter! Start hver dag med et smil, legg koselige planer for dagene fremover, drikk masse vann, nyt solen når den er fremme og tenk på at du nå har hele sommeren foran deg. Det gjør iallefall meg veldig glad, tanken på at dette bare er begynnelsen av sommeren. Det kommer nok til å gå veldig fort, derfor må vi bare nyte de fine sommerøyeblikkene. Jeg gleder meg sånn til alt som er i vente ♥

Når vi er inne på starten på sommeren: sommersalget hos Cubus startet i dag! Jeg er på jobb nå, men i går fant jeg frem et lite utvalg fra salget som jeg liker veldig godt:

Kule statementsmykker, herlige, løse, stripete t-shirts, cropped gensere/t-shirts og kjempesøte nattkjoler. Dette og mye mer er nå på salg, og det liker vi! Og hehe ja, entusiastisk ansatt her. Vil hvertfall anbefale dere å ta turen innom i dag eller i løpet av de neste dagene, mange kupp å få med seg :)

– Flere tips til hvordan man burde starte dagen/uken? Alltid motiverende å lese!

5 kommentarer

Siste innlegg