GIRLS NIGHT IN





I går hadde jeg en rolig kveld hjemme som var såå deilig etter disse dagene på jobb. Først kom Caroline og vi handlet inn god frukt og bær, og såklart sjokolade. Den kombinasjonen er virkelig det beste som fins! Litt godis handlet vi også, det hører til på en lørdag, som vi så fint lærte når vi var små. Etter hvert kom Sara også og vi hadde en liten tur til memory lane hvor vi så “gamle” filmer. Iallefall filmer som er noen år gamle nå, såå koselig!

I dag lader jeg opp til en ny uke med mye jobbing, men nå er det slutt på avslapping for nå må jeg sette igang og ordne meg. Jeg skrev jo i forrige innlegg at jeg skulle jobbe mye med bloggen denne helgen, så da må jeg bare sette igang nå.

– Hva gjør dere denne søndagen?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg