HOME SWEET HOME + TANKER


Hjem kjære hjem! Har hatt en veldig fin helg på hyttetur og russearrangement, med mange fine folk! Jeg bodde på hytte sammen med 10 fine jenter, og på dagtid i går startet vi dagen i sofaen med dyner, frokost, godteri og disneyfilm på tv’en. Senere på dagen spilte vi diverse spill, før vi måtte hoppe ut av kosedressen og inn i finstasen når kvelden nærmet seg. I dag var jeg hjemme igjen rundt klokken 15, etter en nesten tretimers kjøretur. Veldig deilig å komme hjem igjen, og nå skal jeg ta meg en dusj og rense ansiktet skikkelig. Har spist mye dritt i helgen, så det er typisk at noen kviser popper frem da. Gleder meg til en ny, sunn uke i morgen, kroppen kjennes jo helt annerledes ut da.

Jeg har tenkt endel de siste dagene på bloggen og hva jeg vil gjøre med den. Jeg er veldig usikker på hva jeg vil bloggen min skal handle om og hva det skal være fokus på. Jeg liker veldig godt å blogge om mote, samtidig pleier jeg også å skrive en del om hverdagen, men nå vurderer jeg å droppe det. Kanskje ha med litt av og til, men holde fokuset på mote. Jeg vet ikke, jeg må tenke mer på det, og kanskje lage en plan, tror det blir mye lettere å holde bloggingen jevn da. Blogging er iallefall noe jeg liker veldig godt og ikke vil slutte med enda.

– Har dere hatt en fin helg?

4 kommentarer
    1. Du må ikke finne på å slutte med bloggingen nei! Jeg synes du er utrolig flink på området mote, så gleder meg bare til flere slike innlegg 😀
      Har tilbrakt den med min fantastiske søster <3
      - Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg