THERE’S NO TURNING BACK



Bukse Cubus
Blazer Bik Bok
Sko Defeeter
Klokke Bulova (julegave)

“Nytt år, nye muligheter”? Kanskje mer “nytt år, nye antrekk” sier heller jeg! Leppestift er min nye lille obsession, spesielt denne litt mørke, røde leppestiften. Ville aldri brukt det før, men nå elsker jeg det litt. Kanskje fordi jeg føler jeg kler det mer når jeg er litt mer mørk i håret som jeg er nå.

I dag har jeg hatt en ganske “treg” dag eller hva jeg skal kalle det. Jeg har iallefall omtrent bare tatt det med ro, som var deilig etter 8 timer jobb i går, og med tanke på at dette er siste fridagen. Startet dagen med en treningsøkt, og etter det har jeg bare slappet av. Resten av dagen skal jeg prøve å få lest endel siden tredjeåret = særemne. Må bare benytte fritiden til å lese, har det jo ganske travelt ellers.

– Hva syns dere om antrekket?

17 kommentarer

Siste innlegg