ALL WHITE

God kveld, dere! Jeg har vært ganske opptatt i hele dag, mye fordi mamma har bursdag i dag. Så gratulerer med dagen til verdens beste mamma ♥ Hun måtte jo få en gratulasjon her også, hehe. Derfor har vi selvfølgelig hatt feiring i dag, og dette er det jeg har hatt på meg:

Topp og skjørt Cubus
Smykke Bik Bok


Helt enkelt og greit. Litt vanskelig å se på bildet, men det er noe glitter fremme på skjørtet som gjør det litt mer pyntet. Første gang jeg har fått brukt det, selv om det er leeeenge siden jeg kjøpte det. Finner liksom ikke så mange anledninger til å bruke det, dessverre.


På neglene har jeg Essie sin Fiji, som er en lyslysrosa farge. Den ser nesten hvit, men har likevel et rosaskjær i seg, som jeg tenkte passet fint til dette antrekket.

– Hva syns dere?

16 kommentarer

Siste innlegg