GRATEFUL

Tenkte litt på om jeg skulle skrive det her eller ikke, men velger å skrive litt om det så kunne jeg benytte sjansen til å fortelle hvor takknemlig jeg er for alt også.

 

Vel, i går var jeg involvert i en liiiten bilulykke. Jeg var på forkjørsvei og så kom det noen fra høyre, og det gikk akkurat ikke. Ingen ble skadet annet enn bilene, men jeg var selvfølgelig veldig i sjokk og skjelven etterpå, og det var veldig ekkelt. Heldigvis var føreren i den andre bilen veldig hyggelig, så sånn sett gikk det bra. Bilen min derimot er det verre for, ettersom skadene mest sannsynlig er verdt mer enn selve bilen, uff… En annen grunn til at jeg vil skrive det her er fordi det er lett å tenke at en 18-åring som såvidt har hatt lappen i et halvt år “selvfølgelig har skylden”, men nei, det var det ikke! Nå er jeg bare i sorg over bilen min, haha 💔

Kommer nok ikke til å skrive noe mer om det, men jeg vil også si hvor utrolig takknemlig jeg er for at det gikk så bra som det gikk. Det kunne jo vært mye verre, og det kunne jo vært personskader, men heldigvis ikke! Så jeg er veldig takknemlig for at det gikk så bra, og for verdens beste familie og venner som jeg ikke hadde klart meg uten. Det er så viktig å spesielt tenke over hvor takknemlig man er for det man har. Så husk på det, alle sammen ♥

 

Verdens herligste lillesøster, som ville være med på antrekksbildene tidligere denne uken ♥

– Har dere vært på med på noe lignende før?


11 kommentarer

Siste innlegg