ET ALDRI SÅ LITE MATTIPS

Under min daglige snoking på kjøkkenet (som forsåvidt skjer mye oftere enn én gang om dagen), fant jeg disse. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare smaken på det, men det er liksom som små, toastede brødbiter. En blanding av kjeks og brød, eller noe i den duren. Jeg er så dårlig til å forklare, haha. De er iallefall supergode og perfekte som et lite mellommåltid om du er godtesyk eller bare litt sulten. Og det passer med de fleste pålegg, så det er bare å slenge på det du vil ha på! De er kjøpt på Meny, men de har de kanskje på andre butikker også, jeg aner ikke.


Siden eggesalat er en av mine favoritter som pålegg, ble det det til kveldsmat i dag. Sååå godt! Vil gjerne ha noe lett til kveldsmat, så da er dette supert. Med ananasjuice ved siden av ♥

 

– Har dere prøvd disse?
– Har dere tips til noe annet som funker bra som mellommåltid?

 

13 kommentarer

Siste innlegg