WHERE TO FOLLOW

Lurer på hvor mange sånne innlegg jeg har skrevet før, haha… Men det er hvertfall noe som er greit å oppdatere av og til!

– Facebooksiden til bloggen finner du HER. Enkel måte å få med seg når jeg publiserer nye innlegg, og så kommer det andre oppdateringer en veldig sjelden gang i blant.

– Min Bloglovin’ finner du HER. En annen måte å få med seg når nye innlegg kommer ut!

– Twitteren min er HER. Der er jeg ganske aktiv og heter selvfølgelig Malindh.

– Min Tumblr er HER. Jeg elsker Tumblr og kan sitte i flere timer og se og reblogge ting! Og til dere som kanskje følger meg fra før av: Det begynner å komme mer positive ting der nå altså!! Haha.


– Har også WeHeartIt som du kan finne HER. Har begynt å bli aktiv igjen der også nå, så mye inspirerende!

– Instagram: Malindh. Kan også finne den HER. Prøver å bli aktiv igjen der også, det er jo så gøy!

Ellers er det vel ikke mange andre steder dere kan følge meg, som jeg kommer på hvertfall. Heter Malindh på YouTube også, men der er jeg ikke akkurat aktiv, haha.

– Så, hvor kan jeg følge dere? Alltid på utkikk etter nye jeg kan følge!

6 kommentarer

Siste innlegg