OUTFIT 100113

Genser Bik Bok
Skjerf Becksøndergaard
Bukse Bik Bok


Sko Dr. Martens ♥♥

Neimen hei! Var visst litt dårlig tidspunkt forrige uke å si at jeg var tilbake, for jeg har hatt så mye å gjøre! Siden sist har jeg: vært med venner, lest masse bilteori, blitt trukket opp i prøveeksamen, bestått bilteorien (1 feil, yay!!), fått 5 på prøveeksamen, og igår var jeg på trening og satt barnevakt med Andrea. Så ja, produktiv uke! Nå kan jeg endelig slappe av litt igjen da. Utrolig deilig å være ferdig med teorien og slippe å tenke mer på den, så nå kan jeg fokusere på kjøringen! Fyller jo faktisk 18 år om litt over to måneder, og tiden går fort.

Årets første outfit også, og definitivt ikke det siste. Skal bli mange av disse fremover! Ikke et særlig spesielt antrekk, men nå fikk jeg endelig vist dere mine nye favorittsko som jeg fikk i julegave, og skjerfet som jeg fikk i julegave. Buksen kjøpte jeg i romjulen og den er i den super flex-kolleksjonen. Kunne ønske alle buksene jeg eide var sånn, for de er så behagelige!!

– Hva syns du om antrekket?

16 kommentarer

Siste innlegg