FAVORITT YOUTUBERE

Dere! Vet dere hva som skjedde i går? En av mine store favoritter på YouTube svarte på MITT spørsmål i en video! Noen av dere har kanskje hørt om Joey Graceffa? Han er en av favorittene mine på YouTube, og jeg har fulgt med på videoene hans i over ett år nå. I går så jeg han twitret at han skulle ha spørsmålsrunde, så da twitret jeg et spørsmål til han, bare for å prøve meg. Han har jo over 80 000 følgere på Twitter, så jeg hadde jo ingen forventninger om at han skulle se mitt. Men dere, spol til 3:58 da:

Han svarte på MITT spørsmål!!! Haha, jeg bleee så starstruck! Tror jeg var et veldig morsomt syn for vennene mine… 

Mens jeg er inne på det tenkte jeg at jeg kunne ta med flere av mine favoritter på YouTube:

Macbarbie07 – legger ut mote- og skjønnhetsvideoer. Tror jeg har fulgt henne i over ett og et halvt år, digger videoene hennes!

 

Megan & Liz – utrolig flinke sangere! Fant ut at jeg har fulgt de i over tre år nå, og det er fantastisk å se hvor langt de har kommet seg nå! 

 

J1mmyb0bba – Jim Chapman er en av de kuleste jeg vet om, haha! Han har altså videoer både for gutter og jenter, og han er så morsom! Han har også endel videoer om guttemote, så gutter; ta en titt på videoene hans ;)

Jeg abbonnerer på over 100 stk, så det blir litt vanskelig å få med alle her. Men noen flere jeg vil anbefale er: Amarixe, Beautybaby44, FleurDeForce, Landon Austin, Luke, MadilynBailey, MissGlamorazzi, Nikki Phillippi, Pixi2woo

Wow, dette ble litt av en linkejobb… Men ta en titt på de ovenfor!

– Følger dere noen av de ovenfor?
– Tips til andre youtubere jeg kan følge? 

10 kommentarer

Siste innlegg