THE HUNGER GAMES

På søndag så jeg The Hunger Games for første gang! Ja, jeg vet jeg ligger laangt etter resten av verden, men det ble aldri å se den da den gikk på kino, så da måtte jeg vente til den kom ut på DVD og Blu-Ray, noe den gjorde på lørdag! Da jeg var i Tyrkia i sommer leste jeg de to første bøkene og falt pladask, gud så spennende! Kjøpte den tredje boken også da jeg kom hjem, men har ikke begynt på den ennå. Men til poenget da, filmen:



Bildene ovenfor er linket til der jeg fant de.

Jeg elsket den. Jeg syns skuespillerne spilte fantastisk og alt med filmen var så bra. Det som er dumt med film er jo at det ikke er så lett å få med alle detaljene som er i boken, men jeg syns likevel den var veldig bra, og jeg gleder meg sånn til neste film, Catching Fire! Vet de holder på å caste folk til filmen nå, så da er det sikkert ikke lenge til innspillingen starter. Men hvertfall da, jeg vil anbefale alle som ikke har sett filmen (om det er noen igjen av dere) å se den! Du kommer ikke til å angre. 

– Har du sett The Hunger Games?

25 kommentarer

Siste innlegg