FIN FREDAGSMORGEN




I dag våknet jeg mye tidligere enn jeg har gjort på lenge (av alarmen min forsåvidt..), og det var faktisk ganske deilig. Satte meg ned med en skål med frokostblanding og Macen, og så kikket jeg rundt på WeHeartIt etter inspirasjon. Jeg har bestemt meg for å bli flinkere til å ta meg tid til å finne inspirasjon, rett og slett fordi jeg har vært veldig dårlig med det de siste månedene, og det er nok stor grunn til hvorfor bloggingen min har vært så dårlig også. 

Så i dag tror jeg blir en fin dag, det er det faktisk allerede. Jeg har endelig fått nytt abbonnement på telefonen min, solen skinner ute, og nå skal jeg snart være med og hente lillesøster i barnehagen. Hun begynte på onsdag, sykt hvor fort tiden har gått. Nå driver hun og løper rundt overalt og babler i vei (ikke noe forståelig babbel altså), og plutselig har hun begynt i barnehagen også! Tiden flyr ♥

– Hvordan har deres dag vært hittil?

11 kommentarer

Siste innlegg