IT’S FINALLY HERE






Denne dagen har jeg ventet lenge på!! Endelig har Justin’s nye album, Believe, kommet ut! Albumet er over alle forventninger og det er helt fantastisk. Vil anbefale alle, Belieber eller ikke, å høre på det. Jeg kjøpte den Super Deluxe pakken som vil si Deluxe albumet (tre ekstra sanger og en DVD, pluss en liten plakat og et lite fotohefte), et armbånd, en pin og en t-skjorte. Så jeg har hørt på albumet hans i hele dag, og favorittene mine tror jeg må være Be Alright, Thought of You, Beauty and a Beat og Believe. Tror jeg. Egentlig veldig vanskelig å velge ut bare noen få favoritter, haha. 

Ellers startet dagen min veldig fint med en treningsøkt før skolen (startet 10 på skolen), og det føltes så godt! Og så hadde vi en relativt kort skoledag med bare rydding, og så var vi i byen på en utstilling. I morgen har vi fri og på onsdag er siste skoledag! Ikke spør hvorfor vi ikke bare kan ha siste skoledag i morgen, jeg lurer på det samme… 

– Har dere hørt det nye albumet?
– Når får/fikk dere ferie? 

12 kommentarer

Siste innlegg