NYTTÅRSFORSETTER FOR 2012

Fjorårets nyttårsforsetter:

– Kun spise godteri på lørdager, om ikke det er spesielle anledninger. Her har det vært litt opp og ned, men jeg tror jeg har hatt forbedringer fra 2010 hvertfall.

– Bli flinkere til å ta bilder, lære mer.Vil si jeg har forbedret meg litt hvertfall. 

– Spare opp til mer fotoutstyr. Det har ikke blitt så mye mer fotoutstyr, annet enn fjernutløser og sånne småting.

– Gå opp en karakter i minst tre av fagene på skolen til sommeren. (Har et lite veddemål på gang)Check. Ble 500 kr rikere. 

– Ikke la stresset ta overhånd når vi har mye arbeid på skolen. Kan ikke noe for det, jeg blir stresset.

– Ha et fantastisk år. Har ikke vært et ille år, men heller ikke et fantastisk et.

Konklusjon: Jeg må lage mer realistiske nyttårsforsetter.


I år føler jeg at jeg har litt mer realistiske nyttårsforsetter.
Jeg skal trene mer. Jeg har ikke som mål å trene fire ganger i uken, men jeg skal definitivt trene mer og prøve å få til noe hver uke.
Jeg skal kutte ned på godteri og søtsaker. Nyttårsforsettet om godteri i fjor var virkelig ikke realistiske. Men jeg skal hvertfall kutte ned.
Ta masse bilder. Say no more.
Ta sjanser. Jeg skal bli flinkere til å ta sjanser, gripe dagen. 
Ha et fantastisk år. Dette skal bli det beste året hittil.

Dette ble et rotete innlegg. 

– Har dere laget noen nyttårsforsetter?

6 kommentarer

Siste innlegg