KVELDEN FØR KVELDEN

Jeg tror at jeg gleder meg like mye til julaften nå som da jeg var liten, for jeg gleder meg utrolig mye nå, og sånn er det hvert år. Selv om jeg nesten ikke har julestemning, så overlever jeg. Kanskje julestemningen sniker litt innpå under Grevinnen og Hovmesteren om en liten time?


Vet ikke om jeg har sagt (skrevet) det før, men jeg er ambassadørblogger hos Nikon, og idag fikk jeg en liten julehilsen fra de i posten (og nei, denne pakken er jeg ikke pålagt å blogge om. Tenkte bare, siden jeg ikke har fortalt dere det før, så kunne jeg vise dere litt). Hvertfall veldig koselig! 🙂

Resten av kvelden skal jeg bare kose meg sammen med familien, med, som nevnt ovenfor, Grevinnen og Hovmesteren, god kveldsmat, og sikkert en julefilm som går på tv også. Julen er virkelig den beste høytiden ♥

– Hva gjør dere i kveld?

15 kommentarer

Siste innlegg