PERSONLIG ALMANAKK

Noen av dere gjettet på innlegget i går at det var en almanakk/avtalebok jeg hadde fått i posten, og ja, det var det:

Forsiden.

Baksiden.

Jeg liker den såå godt og har allerede begynt å fylle inn ting og tang. Jeg bestilte den herfra (ikke sponset eller noe) forrige tirsdag, og allerede på torsdag var den klar og sendt! Jeg hadde sett litt på den svenske nettsiden mange bloggere har skrevet om, men på Photobox var det billigere, i tillegg til at man slipper å betale toll.





Nå er jeg fast bestemt på at denne skal jeg faktisk bruke og jeg føler meg godt på vei allerede. Skal ha den med meg overalt og skrive inn alt mulig fra avtaler til lekser osv. Det er jo ekstra koselig når man har sine egne, personlige bilder inni ♥

Nå skal jeg kommentere tilbake på blogger, og så ta bokbind på noen bøker, og så kommer Andrea og ser Grey’s Anatomy her ♥

– Har du en (personlig) almanakk?

11 kommentarer

Siste innlegg