TICK TOCK


Vi er snart én måned inne i sommerferien, og vi har snart én måned igjen. Hvor mye har jeg fått ut av sommerferien hittil? Null. Niks. Nada. Ok, vi har jo egentlig fått gjort veldig mye når det gjelder flyttingen osv. Men ellers: Null. Niks. Nada. Jeg kan telle på én hånd hvor mange sommerdager vi har hatt i Ålesund siden ferien begynte. Sånn skal det ikke være. Jeg så for meg sol, varme, grilling, bading, brunfarge, masse fotografering. Istedenfor har jo det nesten bare vært sånn:



Sånn skal det ikke være. Inspirasjonen min er nemlig veldig…. vet ikke helt hva jeg skal si… avhengig av været? Det er bare mye lettere å være i godt humør når været er bra, og når jeg er i godt humør er det inspirasjonen automatisk mye bedre også. Nå er det hvertfall meldt fint til i morgen, så da må jeg utnytte det. Ellers skal vi jo til Tyrkia neste uke. Tikk takk.


– Har du fått mye ut av ferien hittil?

35 kommentarer

Siste innlegg