100 – 200

Her har dere et lite utvalg bilder fra Dag 100 – Dag 200 i Prosjekt 365.
Når jeg ser bildene jeg hadde fra 0 – 100 og fra 100 – 200 syns jeg selv at jeg har kommet meg veldig. Jeg har vel egentlig kommet meg en del gjennom hele prosjektet og det er jeg veldig glad for. Jeg angrer virkelig ikke for at jeg startet prosjektet, selv om inspirasjonen ikke alltid er helt på plass.

Det jeg vil bli flinkere til er å være kreativ, og ikke minst å legge ut bilde hver dag. Det er jo mange dager jeg ikke har lagt ut bilde, men jeg syns også det blir feil å skulle legge ut et innlegg med mange bilder fra dager jeg har hoppet over. Et bilde i hvert innlegg, sånn skal det fortsette. Jeg gleder meg hvertfall til å fortsette med prosjektet, forhåpentligvis blir neste innlegg (om en times tid) Dag 202.

– Hva syns dere om bildene ovenfor?

13 kommentarer

Siste innlegg