BLOGGEN FYLLER TO ÅR I DAG!

I dag er det nøyaktig to år siden jeg opprettet bloggen min og skrev mitt første innlegg, som ble publisert klokken 12:44. Det var en fin sommermorgen da jeg satt på stuen og bestemte meg for å opprette en blogg, igjen. Jeg hadde jo hatt to eller tre blogger før, men de var ikke akkurat særlig mye å skryte av. Jeg bestemte meg for at denne gangen skulle jeg gjøre det skikkelig, men ikke visste jeg da at jeg kom til å sitte her to år senere og fortsatt blogge.

Nederste headeren er den aller første headeren jeg hadde (lol), den i midten var den jeg hadde i fjor på denne tiden, og så øverst er den jeg har nå.

Mitt aller første outfit (lol), et random et fra ifjor (lol) og så det jeg hadde på meg i går.

Litt sykt.

Jeg kan ikke takke dere nok for alle fine kommentarer, anbefalinger, ja, ALT det fine fra dere! Jeg setter så utrolig stor pris på det. Veldig rart å tenke på at jeg har blogget i to år, det har jo gått så fort! På den tiden skulle jeg snart begynne i niende klasse, og nå skal jeg begynne på videregående. Mye har forandret seg.
Nå skal jeg straks begynne å bake kake (hihi), så blogges vi mer utover dagen! ♥
bloglovin

 

17 kommentarer

Siste innlegg