BLONDESHORTS

Åh, jeg er Sliten med stor S! Har vært på lekeland fra kvart over ett til ca. kvart på sju i dag, så det sier vel seg selv at man blir sliten da. I tillegg har vi store deler av tiden vært utkledd i store, varme bamsekostymer, og DET var populært hos barna det. Vel, ihvertfall hos de fleste. Noen fikk store øyne og begynte å gråte, hehe. Viser noen få bilder i morgen, ble ikke tatt så mange.

Her er shortsen jeg snakket om tidligere i dag:

Bik Bok.

Jeg liker den såå godt! Den er litt gjennomsiktig da, men det er jo bare å bruke svart strømpebukse under (som jeg kommer til å gjøre nå før sommeren) eller en hvit truse, når det blir for varmt med strømpebukse.
Nå har jeg en del blogger å kommentere tilbake til, såå vi snakkes i morgen!

– Hva syns dere om shortsen?

26 kommentarer

Siste innlegg