SCARY

Klokken 23.59 i kveld er det gjort. Da er søknaden for videregående skole sendt inn. Dette er skummelt. Jeg har vært veldig sikker på første- og andrevalget mitt en god stund nå, mens tredjevalget mitt har jeg ikke hatt peiling på. Førstevalget mitt ble Medier og Kommunikasjon, andrevalget ble Service og Samferdsel og tredjevalget ble Studiespesialiserende – Ordinært løp.

Jeg håper så inderlig at jeg kommer inn på Medier og Kommunikasjon. Det hadde vel egentlig ikke vært så gale med Service og Samferdsel heller, men Medier og Kommunikasjon er noe jeg virkelig vil gå. Etter vinterferien kommer alt til å gå i ett sett, og det kommer sikkert til å være mye stress (det har det vel egentlig vært før også), men jeg skal stå på. 110%.


– Har du søkt?

Husk spørsmålsrunden min HER, og HER kan dere stemme på bildet mitt i fotokonkurransen til en av våre lokalaviser.

13 kommentarer

Siste innlegg