2010 – ÅRET SOM GIKK, DEL 2

JULI:

Startet måneden med å se Eclipse på kino, jeg elsket den. Still do. Dagen etter dro vi til Belgia, og der skulle vi være i to uker:

Jeg kom på tv på Tour de France. Jeg står der pilen peker mot.


Bloggen fylte ett år 6. juli!


London:



Været i Ålesund ble endelig litt bedre…

Bestilte mitt første, helt eget objektiv:

AUGUST:

Image and video hosting by TinyPicDe fleste vennene mine var bortreist på denne tiden, så jeg gjorde ikke så mye fornuftig disse dagene.


Radio Ålesund-festivalen!

Jeg startet på Prosjekt 365, som jeg ikke angrer på!

Siste dagen av sommerferien.

Min første Må-video med Mariell.

SEPTEMBER:

Spania:

Var der i seks dager, men skulle veldig gjerne vært der lengre!
Klassetur til Polen:
OKTOBER:
Hvil i fred, Spike </3
NOVEMBER:
DESEMBER:
Image and video hosting by TinyPic
Nytt objektiv!
Oi,dette ble langt, haha. Men jeg vil avslutte med å si at 2010 var et kjempefint og opplevelsesrikt år, og at jeg håper at dette året blir minst like bra!
– På en skala fra 1-10 (hvor 10 er det beste), hvor bra var året ditt?

17 kommentarer

Siste innlegg