LUNSJDEIT

Hejhej! Etter skolen osv. i dag, spiste Margretha, Emily og jeg lunsj på Egon, kjempekoselig! (PS: i tilfelle noen av dere hadde tenkt å kommentere det; ja, jeg vet at det egentlig skrives date, men myye morsommere å skrive deit!) Så vi koste oss med god mat, og deretter gikk vi bare rundt i byen. Når vi kom ut hadde det begynt å snø igjen, og det har vel snødd nesten non-stop etter det. Winter wonderland ♥


Julestemning inne på Egon ♥

Og superkule, gamle kameraer!

Emily! Failet litt med fokusen her, ja….

Moi lizzm..

Og siden jeg tydeligvis hadde slettet bildet jeg tok av Margretha, legger jeg ut dette som jeg tok på lørdag ♥

Nå må jeg rydde rommet! Har vel psyket meg opp til det i èn time nå, så det er på tide å begynne. Kaanskje dere får se etterpå, selv om det ikke akkurat er særlig interessant!

– Hva har dere gjort i dag?

13 kommentarer

Siste innlegg