WHAT A NICE SATURDAY

Har hatt en super lørdag! Var først en tur nede i byen et par timer i fineværet, før det ble bursdagsfeiring senere på dagen. Veldig koselig å se at så mange av dere gratulerte mamma med dagen forresten!

Jeg tror faktisk at jeg har kommet frem til at jeg liker høsten veldig godt! Selvom ingenting slår sommeren, så er høsten og våren på en delt 2. plass. Jeg elsker fargene i naturen og også veldig godt høstmoten. I morgen tror jeg kanskje jeg skal ta meg turen ut og ta litt flere høstbilder å vise dere!
Skal prøve å være mer aktiv på bloggen i morgen!

Fredagsmiks på en lørdagskveld (ironisk nok)..


Tommel opp for kjedeligebilder.no! Nå er det skjerpings, skjerpings og mer skjerpings!

– Hva gjorde dere igår? (Merket nettopp at klokken er over 12..)

 

16 kommentarer

Siste innlegg