MØTE MED TOPPBLOGGERE

Hei! I hele dag har jeg vært i byen på Radio Ålesund festivalen og det har vært kjempegøy, mange flinke artister! I tillegg til alle artistene, var også June og Julia der:

June og meg.
Julia og meg.
Veldig gøy å møte de, kjempehyggelige begge to!

Og vet dere hva? Det var superfinale der noen konkurrerte om premier til en samlet verdi på 100 000 kr! Og hvem vant?

Emily! Hun vant massevis av flotte premier, heldige jenta! Håper hun inviterer med oss på laget på pizzafest på dolly dimples nå da, siden det var en av premiene, hehe. ♥

I går var jeg også i byen på festival og da møtte Margretha og jeg selveste…..


.. CARL! Bildene er tatt med mobilkamera, så der har dere forklaringen på den dårlige kvaliteten.

Senere skal vi tilbake igjen, det blir kjempegøy!

– Har dere møtt noen toppbloggere før? Hvem?

8 kommentarer

Siste innlegg