A BONFIRE

I går ble verdens høyeste bål tent her i Ålesund og jeg hadde ikke særlig stor tro på bålet på begynnelsen siden det bare var en liten flamme på toppen, men så, i to tiden om natten begynte det å skje ting. Da var plutselig hele bålet i fyr og flamme, og det var helt utrolig å se på. Jeg tok en del bilder, men jeg kunne ønske jeg hadde med den store linsen sånn at jeg fikk det mye nærmere. Får nøye dere med disse:

Sånn ser det forresten ut at the moment:
Smp.no Ikke mye bål igjen nå, nei.

Ellers sitter jeg her ved siden av to trøtte jenter i tillegg til meg da selvfølgelig. Når man er på overnatting er det vel ganske vanlig å være sent oppe? Det er jo ferie da 🙂 Men nå tror jeg vi skal stelle oss, kanskje sånn?:

Tuller selvfølgelig. Tror jeg satser på noe litt mer naturlig…
– Har du sett bålet? Enten på ekte, bilder eller livesending?
– Hva skal du i dag?
10 kommentarer

Siste innlegg