ET LITE TIPS

Sliter dere også med å laste opp bilder fra blogg.no for tiden? Last det opp på tinypic.com, ta html-koden til bildet du har lastet opp, legg koden inn i html boksen i innlegget og voilà! Sikkert mange av dere som visste det, men det var vel sikkert noen som ikke visste det eller tenkte over det? 🙂
Det er ihvertfall utrolig smart.

Image and video hosting by TinyPic

<3

I dag har vi besøkt Sunnmørsposten (lokalavisen) siden 10. klasse hadde eksamen og vi måtte ut av bygget, også har vi også besøkt musèet Kube. Det var jo ikke så veldig kjedelig, hadde ganske lang pause, så da bare gikk vi rundt i byen og tok bilder.
Vi var også ferdig tidligere, så da ble det en tur på moa.

Når jeg kom hjem var jeg ikke så lenge hjemme, så det var vel mest å spise middag og så blogge litt, før jeg dro ut for å selge lodd i 3 (!!!) timer. Og det høljet ned. Fun.

Men, nå er jeg hvertfall hjemme og i morgen er det hjemmestudiedag, så da blir det vel å øve til tentamen, tenker jeg.

– Har du også hatt problemer med å laste opp bilder?

13 kommentarer

Siste innlegg