HEADER

Jeg begynner å gå litt lei av den headeren jeg har nå, selv om jeg digger den, men det har gått litt over en måned og jeg blir fort lei. Så nå søker jeg noen som kan lage en ny header til meg. Her er bilder som kan brukes: (Bildene blir litt forskjellige størrelser på bloggen, beklager det)

Vil gjerne ha en i samme farge som designet jeg har nå, det er denne: #F8DADA. Vil ikke ha så veldig mange bilder på, gjerne 1-2 bilder. Og det er nok at bloggadressen står på, men om du vil kan du også ta navnet mitt.
Håper det er noen der ute som vil lage header til meg, hadde satt stor pris på det. Den som lager headeren jeg velger kommer selvfølgelig til å bli linket til på bloggen så lenge den headeren er der. 🙂
Headere sendes til: [email protected]
PS: alle som lager headere kommer til å bli linket til, ettersom jeg kommer til å ha en avstemning om jeg i det hele tatt får inn noen 😉

10 kommentarer

Siste innlegg