PUFF, PUFFERE, PUFFEST

Takk til dere som skrev forslag til hva jeg burde ha mer av på bloggen, setter pris på alle tips og skal prøve å følge det.

I dag skulle vi skrive en spennende historie i norsktimen og med meg er det omtrent alltid sånn at det kribler i magen min av spenning mens jeg sitter og skriver, men når jeg til slutt skal lese over historien, er den egentlig ikke spennende i det hele tatt. Men jeg liker å tro at det er fordi jeg har skrevet den og allerede lest den, og ikke at den ikke er spennende.

fintsmil.com

Var en liten tur i byen i dag og vurderte å kjøpe den gule eosen siden jeg har hørt så mye bra om den, men jeg gjorde det ikke likevel. Kommer nok til å gjøre det i fremtiden, men ikke med det samme. Den har jo solfaktor og greier, så det tror jeg er verdt å investere i.

Bilde fra Coverbrands, direktelink på bildet.

Ellers har jeg null og zero planer i dag, men har noen innlegg planlagt, så det tror jeg blir bra 🙂

– Har du prøvd den gule eosen?

16 kommentarer

Siste innlegg