SVAR PÅ SPØRSMÅL, DEL 1

Da starter jeg med å svare på spørsmålene. Satt stor pris på at dere faktisk hørte på meg og stilte andre spørsmål enn "hvilke blogger leser du" og "hvorfor blogger du". 🙂

Er du fornøyd med bloggen din?
Njaa, sånn passe. Fornøyd med at jeg faktisk har fått noen lesere i forhold til det jeg hadde før. Designet er under oppussing, men har fått bestilt design av en jente, så det tror jeg blir bra! 🙂

Favoritt fotballspiller?
Hmmm, er litt usikker. Har vel egentlig ingen absolutte favoritt, men kan jo nevne at favorittlaget mitt er Aafk, så det er vel de fleste spillerne derfra 🙂

Holder du på med noen?
Nope.

Favoritt kjendis?

Justin Bieber.

Likeer

Kake eller is?
Is.

Brus eller vann?
Vann med kullsyre, altså en blanding.

Fotball eller håndball?

Fotball!

Hm eller cubus?
H&M.

Favorit klesmerke?
Tror ikke jeg har noen favoritt. Finner jeg noe jeg liker og som jeg har råd til, så kjøper jeg det 🙂

Trondheim eller ålesund?
Ålesund 🙂

Hva gjør du i påska?
I påsken har jeg vært på en hytte i Oppdal og ellers er jeg hjemme og slapper av.


Hvis du kunne velge mellom alt på jord, hva ville du gjort?

Hmm. Jeg ville tatt med meg venner og familie til USA, og avsluttet all krig og miljøkatastrofer i verden. 🙂

Hva må en blogg ha for å få din oppmerksomhet?
Bra design, ikke milevis lange innlegg uten bilder, avsnitt i innleggene og helst selvtatte bilder. Går selvfølgelig greit med googlebilder en gang iblant, så lenge det ikke er i hvert innlegg.

Hvor mange lesere har du i gjennomsnitt per dag?
Det varierer veldig etter hvor aktiv jeg er. Om jeg har en bra dag der jeg oppdaterer ofte og kommenterer mange blogger, kan jeg ha over 300 unike og nærmere 1000 sidevisninger, men som oftest har jeg ca. 200 unike og kanskje 400-500 sidevisninger.

Hvor har du funnet html-kodene til bloggen din?
På lorrainehtml.piczo.com og så har jeg søkt litt på google. Arntsberg.blogg.no og renatesb.blogg.no har også bra koder med gode forklaringer.

Hva er den viktigste egenskapen til en venn?
Å kunne stole på han/henne.


Er du en annen person på bloggen enn i virkeligheten?

Nei.

Hvor mye lekser gjør du per dag?
Det varierer litt etter hvor mye vi har den uken. Jeg prøver å gjøre de fleste leksene på skolen, sånn at jeg slipper å gjøre så mye hjemme. Om vi har prøve dagen etter, fokuserer jeg som regel på den.

Favoritt årstid?
Helt klart sommer!

Hvis du skulle vært en annen for en dag, hvem?

Vanskelig det der. Ville prøvd å være en kjendis og sett hvordan det hadde vært.

Fire ting du skal før du dør.. er?

– Bo i USA i noen år.
– Møte en amerikansk kjendis.
– Svømme med delfiner.
– Den 4. prøver jeg fortsatt å finne ut av.

Hvem blir du inspirert av når det gjelder blogg?
Mest Voe og Annais. Men kan fort bli inspirert av andre blogger også, så det varierer veldig.

Spiller du håndball? I så fall, på hva slags lag?
Nei, spiller fotball 🙂

Del 2 kommer i dag eller i morgen 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg