MY MAKEUP YESTERDAY


Jeg likte godt øyesminken min igår. Mamma som sminket meg da selvfølgelig, jeg kan jo ikke dette. Hehe.

Nå kom jeg akkurat hjem fra kirken. Det er jo ikke lenge igjen før jeg konfirmeres, så da må jeg bli ferdig med gudstjenestene. Blir en ganske fullpakket dag i dag, dette står på planen:

– Støvsuge og rydde

– Stelle meg

– Familiebursdag

Det ser jo ikke særlig mye ut da, men familiebursdagen blir jo resten av dagen. Så det blir ikke akkurat særlig mye blogging i dag akkurat, men skal komme med bursdagsoutfit før bursdagen og gavene jeg fikk, etter bursdagen. Gleder meg veldig til å feire! Det er forresten bare 4 dager igjen, wihuuu!

– Hva syns dere om øyesminken min i går? (Selvom dere kanskje ikke ser så veldig mye av den)
– Hva er dine planer for dagen?

9 kommentarer

Siste innlegg