HVA SYNS DERE OM DESIGNET MITT NÅ?


Jeg kan ikke si annet enn at jeg er utrolig fornøyd med designet mitt! Jeg kan ikke beskrive hvor lenge jeg har brukt på designet mitt i dag og endelig for noen minutter siden, kunne jeg bekrefte at jeg faktisk er fornøyd! Håper virkelig det ser likt ut i alle internettleserne, det ser ihvertfall ganske bra ut i Mozilla Firefox.
Boksene dere ser til venstre, er noe jeg trodde jeg aldri kom til å få til, men etter en del prøving på forskjellige ting, fikk jeg det faktisk til. Så da gjenstår det vanlige spørsmålet:

Hva synes dere?

Forresten, hvis dere ser på forsiden og blar litt ned, kan dere se bloggene jeg leser. Der kommer det sikkert til å komme flere etter hvert, så si ifra hvis du vil at jeg skal se på bloggen din, så blir du kanskje linket til på forsiden.

37 kommentarer

Siste innlegg