THIS AND THAT, KINO, OSTESMØRBRØD OG EGO.

Heey! Fikk ikke tid til å blogge etter kinoen i går, kom hjem 23:00, så da var det rett i sengs. Filmen var ihvertfall morsom. Jeg hadde ikke lest noe om den, så jeg ble overrasket over hver ting som skjedde. Jeg trodde det bare var en romantisk komedie men der tok jeg faktisk litt feil. Sarah Jessica Parker og Hugh Grant passet ihvertfall veldig bra til rollene sine.

Jeg var skikkelig trøtt i dag tidlig, så jeg slumret alarmen to ganger. Smaart. Men jeg kom meg ihvertfall ut døra til rette tidspunktet. Tredje gang jeg har skrevet ihvertfall i dette innlegget. Fjerde. Dette ble et skikkelig usaklig innlegg kjenner jeg.
For øyeblikket (atm lizm) ser jeg på One Tree Hill og har skikkelig lyst på et ostesmørbrød.



Hey ego.
Tror jeg går og lager meg et ostesmørbrød, jeg.

Liker du ostesmørbrød?

14 kommentarer

Siste innlegg