JEG ANBEFALER; TRE MASCARAER

Dere likte tydeligvis innlegget mitt om øyenskyggene mine som jeg la ut i går, så derfor tenkte jeg å vise dere mascaraene mine:


Covergirl Lash Exact er min absolutte favoritt! De selger den ikke i Norge, så den kan dere få kjøpt BILLIG på eBay.
Sånn ser det ut på meg:

Vippene mine blir lange og får volum og skiller seg godt fra hverandre.


Maybelline the Colossal Volum' Express står på nr. 2 på topplisten min og den kan dere få kjøpt overalt i Norge på H&M, Cubus, Vita osv.
Sånn ser den ut på meg:

Gir bra lengde og volum.


Maybelline Masterpiece Max var lenge nr. 1 på listen før jeg fant de ovenfor.


Beklager dårlig bilde. Den gir bra med lengde men ikke så mye volum. På meg ihvertfall.

Har du prøvd noen av mascaraene ovenfor?

15 kommentarer

Siste innlegg