MINE ØYENSKYGGER


Dårlige bilder, men den er fra Givenchy og ser sånn ut på meg:


1. Denne er ganske naturlig og viser ikke så godt på meg. Jeg bruker den som regel under andre øyenskygger.


2. Det er ikke så lett å vise øyenskyggene på bilde, men denne her er litt gullaktig og er flittig brukt hos meg!


3. Dette er en rosa en som jeg ikke bruker så ofte, men den er veldig søt da.

Nr. 4 bruker jeg aldri, så den er ikke vits i å vise.


Denne fra H&M bruker jeg av og til, men ikke så ofte fordi den ikke er så veldig å skryte av. Kommer bare til å vise nr. 1 og nr. 2:


1. Denne fargen er ganske lys med en del glitter i, så den blir mest brukt til bursdager osv.


2. Liker ikke så godt mørke øyenskygger, så denne er bare brukt 1-2 ganger. Men den har en ganske fin farge.


Denne har en utrolig fin sølvfarge og er fra H&M. Har tidligere vist den i denne videoen. Den ser sånn ut på meg:

Jeg har noen flere øyenskygger også, men det er disse som brukes mest. Jeg er ikke noen proff med sminke i det hele tatt, men liker å prøve ut forskjellige ting.

Har du noen av de samme øyenskyggene som meg?

Skal jeg legge ut flere innlegg der jeg viser sminken min?

18 kommentarer

Siste innlegg