10 THINGS I HATE ABOUT YOU

Det ble visst ikke noen nye ting på meg i dag heller. Jeg er l-e-i av å aldri finne noe lenger når jeg først har penger.. De hadde fine ting på Bik Bok da, men selvfølgelig hadde jeg ikke med meg gavekortene og da gadd jeg ikke å kjøpe noe. Men jeg klager ikke, jeg får bare vente til jeg finner noe som er verdt å bruke penger på.

Nå så jeg nettopp 10 things I hate about you og nå er det Gossip Giiirl <3
I kveld skal jeg på jentekveld hos Victoria og det gleder jeg meg veldig til! Får se om jeg legger ut outfit før jeg drar, men det tviler jeg egentlig på.

Shopper du ofte?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg