JEG HAR MANGE PLANER FREMOVER

Slenger inn et lite morgeninnlegg i dag, jeg! Sitter og spiser frokost as usual, og snart drar jeg på skolen. Vi har mat & helse i dag og da skal vi tydeligvis en tur på Meny. Har ikke peiling på hva vi skal der, siden jeg ikke var på skolen da de andre fikk vite det.

Jeg har faktisk planlagt mange videoblogger fremover! Svar på spørsmålsrunden, hilsevideoen, og noen andre dere ikke får vite om enda. Forbered dere på en uke med masse videoblogger! Sounds good?


Speilbilder er bare såå last year lizm.

Høres det bra ut med mange videoblogger fremover?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg