MIN MENING OM STYGGE KOMMENTARER!

Hva er egentlig poenget med stygge kommentarer? Folk som velger å gå under navnet anonym for å skrive dritt til bloggere for å "føle seg bedre". Men det er jo mange som ikke vet om ip-adresser, noe som er en genial oppfinnelse.

Jeg har ikke selv opplevd noen direkte stygge kommentarer, men noen som har prøvd å være litt slemme har jeg opplevd. Men jeg bare ler, jeg. Altså, det er jo klart at hvis noen hadde skrevet noe veldig stygt som hadde vært veldig personlig, hadde jeg selvfølgelig blitt lei meg, men ellers ler jeg bare.


Tommel ned for stygge kommentarer og tommel opp for googlebilder!

Hva syns dere om stygge kommentarer?

11 kommentarer
    1. Stygge kommentarer er utrolig teite, og det ødelegger. skjønner ikke hvorfor de som skriver stygge kommentarer gidder og bruke tid på det og gidder og ødelegge for andre. Jeg kan ikke huske jeg har fått noen stygg kommentar egentlig.

    2. Stygge kommentaren er no dritt ! Alle som skriver stygge kommentarer er bare teite . de tror de kan få det bedre me å skrive styggt til andre , men der tar de feil !
      Jeg har selv opplevd at folk har skrevet stygge kommentarer .
      Men som du sa ” Man lærer av det ” Å når jeg får stygge kommentarer da tenker jeg bare at de er en av de teiteste på Jord, å at SÅNN vil ikk jeg oppført meg !
      Men jeg synes bare de er tåplige !

    3. helt enig med deg.
      har opplevd det her og legger det ut.
      men så tåpelig de tørr jo ikke vise hvem de er.feige som de er.
      må rakke ned på endre for å føle seg bedre.
      herregud stakkars mennesker sier jeg bare.
      klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg