SÅNN SER MITT LILLE “FOTOSTUDIO” UT

Jeg har, som sikkert mange andre har, en fast plass jeg tar bilder på. Det er jo ikke alltid jeg tar bilder der, men som regel. Det er med en vegg som skiller seg ut fra de andre veggene på rommet mitt. Sånn ser det ut når jeg tar bilder:

Når jeg tar bilder med speilrefleks ser det altså sånn ut.


Og når jeg tar med det andre kameraet ser det sånn ut. Selvfølgelig bruker jeg å beskjære bildene sånn at bare det hvite kommer som bakgrunn.

Digger tapeten min <3 (Resten av veggene er i fargen kaffe latte, altså hvite)


Og der bruker kameraet å stå på sitt lille stativ.
Litt kjekt å lage et innlegg om mitt lille "fotostudio" som jeg kaller det.
Nå skal jeg ut og ha photoshoot med Margretha. Bilder kommer senere.

Har du en fast plass du bruker å ta bilder?

12 kommentarer

Siste innlegg