JEG HAR TESTET

Endelig fikk jeg prøvd ansiktsmasken jeg vant i en konkurranse for en stund siden. Det var altså denne:

Jeg har hørt en del bra om den, så jeg gledet meg veldig til å teste den.
Man smører den bare inn i fjeset sånn man gjør med alle andre ansiktsmasker, og venter på at den "tørker inn".


Jeg tok ikke så mye på denne gangen, siden det var første gang jeg prøvde den, men det tok ikke lange tiden før jeg var stiv i fjeset og kunne såvidt smile.


Etter jeg hadde vasket den av, smurte jeg meg inn med denne ansiktskremen, som jeg synes er den beste.


Jeg gir tommel opp for ansiktsmasken, jeg kjenner at huden min er mye mykere og friskere!


Denne skal definitivt bli min faste ansiktsmaske, det er ikke så mye som skal til, så jeg tror nok denne tuben holder lenge. Tror den kan kjøpes omtrent overalt, ihvertfall på Cubus. Verdt å bruke litt penger på.
Om dere har noen spørsmål, er det bare å spørre.

Har du prøvd denne?

17 kommentarer

Siste innlegg