UFF, JEG HAR LAGET MEG NETTBY IGJEN

Jepp, det stemmer. Jeg har faktisk laget meg nettby igjen. Jeg som sluttet med det fordi det var så kjedelig. Men, jeg kommer jo ikke til å være innpå hele tiden heller. Jeg laget den faktisk som en bloggnettby kun for dere.

Jeg heter malindh på nettby, så hvis dere vil legge meg til hadde det vært koselig.
Hvis du trykker på bildet ovenfor, kommer du til profilen min.

Eller, så kan jo dere legge igjen hva dere heter på nettby i kommentarfeltet så kan jeg stikke innom.

Tommel opp for det?


Så tar vi med et mislykket nærbilde også.

Så jeg tenkte å starte en liten minikonkurranse:
De første fem som legger meg til på nettby, blir linket i mitt neste innlegg.
Men da er det viktig å si ifra til meg i kommentarfeltet MED EN GANG dere har gjort det, sånn at jeg vet bloggen til de fem første som legger meg til.

Jeg trenger venner, skjønner dere.

Har du nettby?

10 kommentarer

Siste innlegg