BACK TO THE OLD

Jeg var jo fullt i gang med å bruke min pc igjen, siden det bare var laderen det var noe galt med. Alt funket helt som normalt helt til for 10 minutter siden. Hva skjedde da? Pc'en sluknet. Og det hadde ihvertfall ingenting med laderen å gjøre siden den lyste. Så hva som er galt, har jeg ingen anelse om, så nå bruker jeg mamma sin gamle igjen. Og for å hedre min kjære, dumme pc:

Men over til noe heeelt annet:
FOLK SOM HERMER. Det er så irriterende, og det er noe jeg har opplevd mange ganger. Både når det gjelder klær/hår, BLOGGINNLEGG osv.. Og det er sikkert noe flere har opplevd,og når jeg merker at noen hermer blir jeg rett og slett sur. Det er jo ikke så rart heller da, når man prøver å få til noe 'unikt' og så kommer noen rett etterpå og hermer.

Har du opplevd noen som har hermet etter deg før?

7 kommentarer

Siste innlegg