PLANER FOR HELGEN:

Det har blitt litt endring i planene. I går skrev jeg at jeg skulle til Ørsta med Mariell, men så kunne hun ikke være med likevel, så nå skal Margretha være med istedenfor. Vi drar på torsdag, og jeg har planer om å ta med pc'en for å blogge litt innimellom. MEN, det blir ikke like mye som jeg bruker å gjøre i helgene.
Nå har vi laget ferdig powerpoint – presentasjonen vi skal ha på norsk muntlig tentamen på torsdag, så nå gjenstår det bare å øve på hva vi skal si.

Forresten så er jeg med i blogg vs blogg her. Så hadde det vært veldig gøy om dere kunne stemt på meg, eller hvis dere liker den andre bloggen bedre kan dere selvfølgelig stemme på den. Her er nok en gang linken:
http://maaariiaa.blogg.no/1260214445_blogg_vs_blogg.html
Hadde vært greit om dere kunne sagt ifra til meg hvis dere har stemt på meg, sånn at jeg kan si takk! 🙂
img35091
Bilder må man selvfølgelig ha med!

Har du noen planer for helgen enda?

9 kommentarer

Siste innlegg